3.6.09

Suit up!




Zdravím po dlouhé době! Omlouvám se, vážně jsem toho měla nad hlavu, kvůli škole. Ale teď už jsem to všechno za mnou. Úspěšně jsem odmaturovala a jsem přijatá na výšku. Takže jsem volná! Slibuji, že teď už se zase budu blogu věnovat.

Tohle černé psaníčko jsem objevila u babičky ve skříni. Hrozně se mi líbí, je úplně jednoduché ale přijde mi efektní nosit kabelku v ruce. Bohužel je celkem nepraktické, vůbec nic se tam nevejde… Taky si uvědomuju, že to vypadá, že ve skříni nemám nic jiného než tyhle černé šortky a tyhle sandály. Ale nebojte, příští týden vyrážím na nákupy.

Mějte se krásně a tentokrát se uvidíme brzy.

Hi after long time! I’m so sorry, I was really busy by school. But it’s all over now. I have successfully passed my finally exams and I´m accepted to the university. So I’m fee now! I promise I’m going care about my blog again.

I have found this handbag in my grandma’s closet. I really like it very much, it’s so simple but I found wearing handbag in hand very effective. Unfortunately, it´s not much practical, I can’t put anything there… I also realize it seems I have just this black shorts and this sandals. But don’t be afraid, I’m going to shopping next week!

Have a nice time and see you soon this time.


(šorty Zara, košile Sisley, tričko nevím, psaníčko vintage, náramek Lefteris Joanidis a sandály Humanic / Zara shorts, Sisley shirt, tee - don´t know, vintage handbag, bracelet Lefteris Joanidis and Humanic sandals)



No comments: