7.6.09

Marni shoes





Cítím se poměrně vyčerpaně. Jednak to bude tím, že v pátek jsme měli maturitní večírek a já se stále vzpamatovávám z přemíry alkoholu a taky na mě asi doléhá stres a probdělé noci z předchozích týdnů. Ale věřím, že brzy to bude lepší.

Při brouzdání na internetu jsem narazila na tyhle boty, skvělé. Bude se muset podívat po něčem podobném v přijatelnější cenové kategorii :-)

Chystám přesunout tento blog na novou adresu a trochu ho vylepšit. Brzy vás informuji!

Mějte se krásně!

I feel pretty exhausted. It would by because of our “goodbye party” we had this Friday and because of all that alcohol I have drunk and also the stress from past few weeks has born on me. But I believe it gets better soon.

During surfing on internet I have found these shoes, amazing. I must try to find some similar in more acceptable price category :-)

I´m going to move this blog to new web address and make it little bit better. I will inform you soon!

Have a great time!


zdroj/from www.net-a-porter.com



1 comment:

Markét a Tereza said...

Zbožňuju boty od Marni a taky už jsem kolikrát naříkala nad jejich cenovou relací! Jo a mrkni na můj poslení příspěvek, vybrala jsem tvůj blog!