23.5.09

blue shirt




Ahoj! Tyhle fotky jsem vyfotila před pár dny, ale ještě jsem neměla čas je sem umístit. Poslední dobou jsem se hodně oblíbila košile, jsou pohodlné a přitom jaksi „elegantnější“ než trička. A taky mám ráda kombinaci krátkých šortek a dlouhého rukávu. Tento týden mi bylo dvacet (no jo, už jsem velká), ale ještě jsem ani neměla čas jít si něco koupit. Ale do maturity zbývá už jen týden, takže teď mě čeká vrcholné nasazení a pak sladká odměna!

Mějte se krásně!

Hi! I took these photos a few days ago but I haven’t time to post them yet. I’m really into shirts last time, they’re same comfortable but more “elegant” that tees. Also, I like combination of shorts and long sleeve. I turned twenty this week but I haven’t any time to go buy something for myself yet. But only week left to my finally exams, so I’m going to study really hard now and then sweet awards!

Take care!


(šortky Zara, košile vintage, sandály Humanic, náhrdelník se srdíčkem a dlouhý s kroužkem vintage, se čtvercovým přívěskem a náramek Lefteris Joanidis / Zara shorts, vintage shirt, Humanic sandals, necklace with heart and long necklace with ring vintage, necklace with squared pendant and bracelet Lefteris Joanidis)



1 comment:

Markét a Tereza said...

Jak už jsem říkala minule, košile ti prostě hrozně sluší. A tahle modrá je moc pěkná. Jinak všechno nejlepší k narozeninám a hodně štěstí u maturity!