13.3.09

Zima či jaro?





Jsem vážně ráda, že už konečně začíná jaro, protože zima mě už nebaví. V pondělí jsem se rozhodla, že je prostě jaro a vytáhla jsem jarní bundu. Upřímně, ráno trochu mrznu, takže čepice nezaškodí. Tuhle fialovou jsem nosila skoro celou zimu, protože perfektně ladí k botám. Černá bunda je moje oblíbená z H&M a šátek jsem pořídila na letní dovolené v Řecku. Náušnice a taška jsou z internetového obchodu FlamingoPark, kde mají opravdu úžasné věci. Doporučuji (www.flamingopark.cz).


I´m really happy about beginning of spring, because winter has become boring for me yet. On Monday I decided that it just IS spring and I´ve started to wear my spring jacket. Honestly, I freeze at mornings, so hat isn´t bad. This purple one a wearied almost all winter, because it perfectly matches with the boots. Black jacket is my favorite from H&M and shawl I bought on holyday in Greece. Earrings and bag is from e-shop FlamingoPark, they have really awesome stuffs there. Check out (www.flamingopark.cz).


Wearing: bunda H&M, džíny PepeJeans, šála Athens color (z Řecka), čepice Zara, boty Keen, taška a náušnice FlaminfoPark / jacket H&M, jeans PepeJeans, shawl Athena color (from Greece), hat Zara, boots Keen, earrings and bag FlamigoPark



No comments: