14.3.09

Trochu větrno





Večer jsem šla do divadla a protože se mi ráno nechtělo vymýšlet nic jiného vzala jsem si ty stejné šaty. Jen jsem měla kvůli větru trochu problém udržet je tam, kde měly být, což se ostatně projevilo i při focení. Jinak, ty šaty jsou moje oblíbené, pořídila jsem si je v létě a nosila skoro pořád. Hnědou jsem sice nikdy neměla příliš ráda, ale teď mi dobře ladí s barvou vlasů (která je stará jen pár týdnu).

Mám problém, zcela jsem se zamilovala do letošní jarní kolekce Zary, tak jen přemýšlím, kterou banku vykrást, abych mohla všechny ty kousky nastěhovat do své skříně… no uvidíme.

Krásný víkend!

I went to the theatre at the evening and because I was lazy to thought out something else at the morning I wearied the same clothes. I just had little problem with the windy weather. Otherwise, this dress is my favorite, I bought it on summer and wearied all the time. I didn´t like brown color much, but now it´s nicely match with my hair color (I have changed my hair color just few weeks ago).

I really have problem, I completely fall in love with Zara´s spring collection. So I just think out which bank I´m going to rob to I can move all that great pieces to my closet… well, will see.

Have great weekend!


Wearing: šaty Attrattivo, sako Amisu, boty Minozzi, kabelka, nadkoleny a naušnice H&M, šátek - nevím, brýle Relax / dress Attrattivo, jacket Amisu, shoes Minozzi, bag, knee-sock and earrings H&M, sunglasses Relax, shawl - don´t know






No comments: