11.3.09

Páni kluci... a vítám vás


Po té, co už asi dva měsíce sleduji různé blogy o módě, jsem se rozhodla také začít blogovat. Oblečení je pro mě cestou, jak ukázat samu sebe, jak se pobavit a možnost podělit se o tom s ostatními mi přijde zajímavá, zábavná a inspirující. Takže, užijte výlety do mého šatníku! :-)

Dnešní model je inspirován pánským šatníkem. Zvýrazněno baretem, zjemněno lodičkami. Mimochodem, bílou košili jsem si po dlouhém hledání pořídila asi před rokem v Sisley a rozhodně to byla jedna z nejlepších koupí. Nadčasová.

Co dodat? Mějte se krásně!


After I have been checking fashion blogs for two months already I decided to start blogging too. For me, clothing is way how to express myself, way to have fun and opportunity share this with others is seems to me interesting, funny and inspiriting. So, enjoy “trips” to the my closet!

Today’s outfit is inspirited by male closet. Highlight by beret, feminize by heels. By the way, this white shirt I bought, after long searching, about year ago in Sisley. Definitely, one of the best’s purchases. Timeless.

Well, I think that there is nothing else to say today. Have a great time!


Outfit: kalhoty Vero Moda, košile Sisley, tílko (nevím), baret H&M, náramek Lefteris Joanidis, lodičky Humanic / trousers Vero Moda, shirt Sisley, beret H&M, bracelet Lefteris Joanidis, shoes Humanic



2 comments:

Markét a Tereza said...

Jéé, jsem tak ráda, že se konečně v ČR našel někdo, kdo začal s blogováním o svém stylu oblékání, přišla jsem si docela sama, všude po světě je x blogů normálních stylových holek (i kluků), jenom tady nic! Jinak tvůj outfit je parádní, hrozně se mi líbí pánský styl v ženském podání. A ten náramek fakt závidím! Jo a nevíš náhodou ještě o někom tady, kdo dělá něco podobného?
Terka (mtcloset.blogspot.com)
Pro inspiraci - moje nejoblíbenější blogy jsou karlascloset.com, fashiontoast.com, leblogdebetty.com

Suzie said...

Ahoj Any,
uplne nahodou jsem narazila na tvuj blog. Je super videt, ze i tady v Cechach se lidi neboji prezentovat svuj styl. Doufam, ze te to bavi a preju spoustu uspechu. Pro inspiraci a taky ze v tom nejsi sama prikladam odkaz na svuj blog www.zupajzkuvblog.blog.cz. Jsem na uplnem zacatku, ale snad se bude libit.

At se ti dari

Zuza