15.3.09

Deštivá neděle






Dnes celý den prší a moje nálada taky není nejlepší. Šli jsme na oběd do pizzerie, takže něco obléct jsem si musela, tak jsem zvolila jen jednoduchou klasiku. Džíny a vrstvení triček nikdy nezklame. A boty na podpatku pozvednou každý model, to je asi důvod, proč jim přicházím stále víc na chuť :-)

Zítra budu opět muset navštívit školskou instituci, bohužel mi přijde, že jsem si za víkend vůbec neodpočinula. S tím už asi nic nenadělám…

Mějte se krásně!

It’s raining all the day and my mood also isn’t very good. We went to the pizzeria for lunch, so I had to put some clothes on, so I chose simple classic. Jeans and two t-shirts put together are always good. And heels make every outfit better, which is probably reason, why I like them more and more :-)

Tomorrow I will have to go to school again, unfortunately I feel like I didn’t have any rest at the weekend. Well, now it’s too late to fix it…

Take care!


Wearing: tričko Zara, tílko H&M, svetr Promod, džíny Pepe Jeans, boty Minozzi, kabelka Lacoste / t-shirt Zara, singlet H&M, jumper Promod, jeans Pepe Jeans, shoes Minozzi, bag Lacoste


2 comments:

Markét a Tereza said...

Ten svetr je opravdu krásnej! No a s těma podpatkama máš naprostou pravdu, mě se většinou líbí boty na tak vysokých šteklích, že se v nich nedá chodit, pouze stát:-) stejně nakonec vždycky skončím v teniskách! Jo a chtěla jsem se zeptat, jestli tvůj děda nemá něco jako katalog věcí, které vyrábí, docela ráda bych se koukla. Díky T

Markét a Tereza said...

Že jo! Vedle Al Capona ve Wesseirsportcentrum! Já jsem měla taky takovej pocit, že jsem tě tam viděla, ale řekla jsem si, že mi z toho blogu už hrabe a mám vidiny! Koukám, že i virutuální svět je docela malej. Chodíš ve čtvrtek pravidelně?