22.3.09

Go green!





Zdravím a omlouvám se za delší pauzu. Mám teď trochu špatné období, rozešli jsme se s přítelem… no, co budu vykládat. Časem to zas bude lepší.

Dnes nedělám vůbec nic, kromě sledování Pána prstenů, takže jsem si konečně našla čas na focení. Navíc sestřa (která mi vždy dělá fotky – díky!) je nachlazená a tudíž též doma. Včera jsme s kamarádkou jely bruslit na in-linech, takže mě dnes bolí každý krok – sportem ku trvalé invaliditě!

Go green – nadpis mě napadl celkem náhodou. Mám parfém z Lush (ručně vyráběná kosmetika z Anglie, pokud ji neznáte rozhodně doporučují kouknout na jejich web www.lushcz.cz), který se tak jmenuje. Většinou mi voní jen dost drahé parfémy, ale tenhle je vážně velmi zvláštní a příjemný. A navíc, zelený svetr je z organické bavlny. Takže Go green!

Krásný nadcházející týden!

Hello and sorry for long pause. I’m having a little bit bad season now, I just have broken up with my boyfriend… and so on. Time will make it better I hope.

I do just nothing today, except watching The Lord of the Rings, so I finally find time for shooting. Also my sister (who always takes pictures of my – thanks!) has a cold so she is at home too. Yesterday me and my friend went in-line skating, so every step hurts me today – by sport to invalidism!

Go Green – title just came up on my mind. I have perfume called Go green! from Lush (hand made cosmetics from England, if you don’t know it I recommend you to check out their web www.lush.com). Generally I like really expensive perfumes, but this one is really unusual and pleasant. Plus, this green sweater is from organic cotton. So, Go Green!

Have nice upcoming week!



Wearing: svetr Zara, kalhoty Mango, boty Mizzoni, šátek a náramky - nevím / sweater Zara, trousers Mango, shoes Mizzoni, shawl and bracelets - don´t know

1 comment:

Markét a Tereza said...

O té značce kosmetiky jsem ještě neslyšela, každopádně s těmí vůněmi souhlasím, mě voní jedině Calvin Klein - The one a z ostatních se mi chce po čase zvracet...Jo a s tím sportem jsme na tom podobně, včera jsem byla cvičit a dneska jsem měla problém vylézt do schodů! Moc hezkej svetřík a příjemná barva