17.3.11

jaro je barevné

Přestože poslední dobou v oblékání tíhnu spíše k černé, bílé a dalším neutrálním barvám, jsem nadšená z jarního trendu výrazných barev i těch neonových. Je to příjemná změna po tolika sezónách kytiček (ale s těmi ani letos neuděláte chybu).
Though I prefer to wear black and white and other bacics colores now I love bright and neon colores for spring. Nice chance after years of flowers (of coure still in this seasson too).

Nejvíc se mi líbí barvy jen v detailech, na kabelce (krásná jsou psaníčka od Céline), šále, jednom kousku oblečení... tohle určitě budu nosit.
Most I like colores in details, purses (I love Céline´s), scaffs, one piece of clothes... I will wear this.

Nějak mám poslední dobou slabost (alespoň teoretickou) pro růžovou. Cítím velkou potřebu vlastnit boty v ostře růžové barvě :-D
I have weeknes for pink lately, I feel I need pair of shoes in hot pink :-D

A pokud jste trpěliví a nevíte, co s časem, tak si pohrajte s barvami na svých nehtech (vážně, vysvětlete mi, kdo má čas a hlavně tu zručnost toho vyrobit??)
And of you have sea of time and patient you can play with colores on your nails (please, explain to me, who has time to do this?)

source: Knight Cat, AfterDRK, Jak and Jil, Stockholm Street Style

3 comments:

Stanči said...

och super super!! a tie nechty! vuáááááá

Unknown said...

taky se mi tenhle trend libi... mozna proto, ze jsem to nosila i kdyz to trend nebyl! ale fakt je, ze fragmaent barvy ma vetsi smrnc! zitra treba hodlam vyrazit v cernobile se zarive modryma botama!!!

Unknown said...

heh no mne sa to svojim sposobom paci ale nejak sa to enchystam nosit :)