26.9.10

ON THE BEACH

(Zara dress, gifted scaff, Marco Tozzi sandals, H&M sunglasses, Reserved bag)

This outfit isn't anything special but I love this dress and how often I have chance to post photos taken on beach, right? When I'm looking at this photos I really miss sun, it's raining today here.
Photos are taken at beach in Bibione, terrible place for holyday, really. We just stoped there to take quick bath before way back home.

Outfit není nic moc zvláštního, ale mám tyhle šaty moc ráda a jak často mám šanci dát sem fotky, které jsou vyfocené na pláži, že jo? Když na ně koukám, tak mi opravdu chybí sluníčko, dneska od rána prší.
Fotky jsou z pláže v Bibione, kde jsme zastavili na cestě domů, protože jsem se letos aspoň jednou chtěla smočit v moři. Nechtěla bych se nikoho dotknout, ale tam by mě na dovolenou nikdo nedostal ani zadarmo, šílené letovisko.

No comments: