17.6.09

Zac Posen dress



Jak jsem zmínila ve svém posledním příspěvku, chci vám ukázat tyhle naprosto úžasné šaty od Zaca Posena. Vážně, vraždila bych pro ně! Ale vzhledem k ceně si o nich můžu nechat akorát zdát. No co.

V úterý jsem šla nakupovat (ano, zase) s Terez (www.mtcloset.blogspot.com) a koupila jsem si kousek oblečení, který jsem myslela, že si nikdy nekoupím. Legíny. Ano, ano. Vždycky mi přišly prostě… divné. Ale už teď mě napadá spoustu kombinací jak je nosit :-)


As I´ve mentioned in my last post, I want to show you this totally amazing dress by Zac Posen. Seriously, I’d killed for it! But according to the price I can just dream about it. What ever.

I went shopping on Thuesday (yes again) with Terez (www.mtcloset.blogspot.com) and I´ve bought a peace of cloth which I thought I’d never buy. A leggings. Yes, yes. I always found them, well, weird. But I already have a lot of ideas how to wear them :-)


zdroj/from: net-a-porter.com


1 comment:

Markét a Tereza said...

Ty šaty jsou krásný, ale jsou pro někoho, kdo má místo břicha přistávací dráhu:-) líbí se mi ty průstřihy vzadu