2.4.09

Proužky




Tak dnes je konečně teplo a svítí sluníčko. Hurá! Docela mi to přidává na náladě.

Miluju proužky! Pruhovaných triček a svetrů mám ve skříni hned několik. Dnes jsem zkombinovala dvě pruhovaná trička (obě z H&M), pruhovanou čepici a víc nebylo potřeba.

Jinak musím říct, že i virtuální svět je fakt malý. Dnes jsme se potkali s Terez (blog La Garde-Robe, http://mtcloset.blogspot.com/) na cvičení! Zkrátka, člověk nikdy neví, na koho narazí :-)

Přeji krásné jarní dny!


So, today sun is finally shining and it’s warm. Hooray! It makes my mood better.

I love stripes! I have quite a lot of striped t-shirts and jumpers in my closet. Today I wear two striped t-shirts (both from H&M), striped hat and no need more :-)

Anyway, I must say that even virtual world is really small. Today, I met Terez (blog La Garde-Robe, http://mtcloset.blogspot.com/) on gym lesson! You really can’t know who you will meet :-)

Have nice sunny days!


Wearing: kalhoty, tričko s dlouhým rukávem, tílko H&M, čepice C&A, naušnice od mé sestry Katky / trousers, long sleeve shirt, singlet H&M, hat C&A, shoes Humanic, earrings handmade by my sister Katka


1 comment:

Markét a Tereza said...

No a navíc ten Tolin do toho, to je fakt rána:-) Jo, pro proužky mám taky hroznou slabost, ale vždycky, když si chci něco takovýho koupit, tak mě někdo (většinou můj přítel) upozorní, že pruhovaných trik, svetrů a šál mám už asi sto...