7.4.09

Comfortable...




Ahoj po víkendu! Doufám, že jste si ho užili o trochu víc než já.

Dnes jsem si na sebe potřebovala vzít něco pravdu pohodlného, protože jsem musela zařídit docela dost věcí. Takže žádné podpatky, vytáhla jsem tyhle staré kecky a skoro stejně staré džíny ze Zary :-). A mimochodem, tyhle brýle si začínám zamilovávat. Někteří se nad nimi pozastavují, ale já myslím, že jsou skvělé.

Krásný týden a zítra na mě myslete, píšeme maturitní práci z češtiny!


Hello after weekend! I hope you enjoyed it at least little bit more than me.

Today I needed to put on something really comfortable, because I had a lot of thinks to manage. So, no heels, I put on these old sneakers and almost the same old jeans from Zara :-). By the way, I’m really starting love this sunglasses. Someone isn’t sure about it, but I think it’s great.

Wish you nice week and think about me tomorrow. I’m writing my leaving exam essay from Czech language!


Wearing: džíny Zara, tričko HM, svetr Vero Moda, kecky Baťa, kabelka Lacoste, brýle Camaieu, náušnice Flamingopark, prsten Lefteris Joanidis / jeans Zara, shirt HM, jumper Vero Moda, sneakers Baťa, handbag Lacoste, sunglasses Camaieu, earrings Flamingopark, ring Lefteris Joanidis



1 comment:

Markét a Tereza said...

Doufám, že ta práce z češtiny dopadla pohodě, maturity a zkoušky v tuhle roční dobu by měl někdo zakázat, člověku se tak akorát chce sedět někde na zahrádce a pít pivo, ale rozhodně ne trávit čas učením! Jo a ty brýle i fakt sluší, tak kašli na to, co kdo říká...zrovna včera se na mě moje vlastní matka podívala a řekla, že vypadám dost divně:-)