4.9.11

princess in the castle

(Majestic Paris shorts, COS pocket tee, Minelli sandals, Mango bag, vintage beads)

No need to say how terrible blogger I am latelly. I'm aware of it. Problem is I now have many and yes more important things to do in my life. I was thinking about quit with blogging, but true is I like it and I don't wanna give it up. But I can honestly tell you I won't be able to post reguraly. I hope you despite of this will come here time to time. For me is better to add one post a week with quality photos of what I was wearing or with inspiration photos I really like that post here snaps taken by phone of what I was eating or some random crap. Hope you feel the same way.
Take care guys!

Není potřeba ani zmiňovat, jak hrozná bloggerka teď jsem. Vím o tom. Problém je v tom, že poslední dobou mám na práci hodně věcí, a ano i důležitějších věcí, než internetovou prezentaci. Přemýšlela jsem dost vážně o tom, že blog psát přestanu, ale pravdou je, že mě to baví a nechce se mi toho vzdávat. Každopádně můžu upřímně říct, že nebudu schopna přispívat často. Přesto doufám, že se sem občas stavíte. Z mého pohledu je rozhodně lepší přidat jednou týdně post s pěknými fotkami outfitu nebo nějaké obrázky pro inspiraci, které se mi opravdu líbí, než obden přidávat fotky z mobilu toho, co jsem jedla a jiných nahodilých hloupostí. Tak snad to cítíte podobně.
Mějte se krásně!

No comments: