10.9.11

don't tell me that it's over

(jumper made by my mum, H&M shorts, Minelli sandals, Mango bag, H&M hair accessories)

Yes, summer is almost over, but not for us. Tomorrow we are heading to Greece for our holiday. My dear Jirka graduated this week so beach and sun is now very needed. You can look forward to a lots of pictures.
I wore this outfit a few times last week, love this combination. We took this picture just after so good celebration lunch in Avia (go there, so good italian food).
Take care!

Tak a zase je po létě, ale ne pro nás. Zítra jedeme do Řecka, konečně dovolená. Můj drahý Jirka v týdnu odstátnicoval, takže moře a pláž je to, co teď potřebujeme. Tak se aspoň můžete těšit na fotky.
Svetr a kraťasy jsem na sobě měla několikrát v týdnu, protože tahle kombinace se mi zkrátka líbí. Fotku jsme vyfotili po výborném oslavném obědě v Avii (vážně jděte tam, moc dobrá italská kuchyně).
Mějste se krásně!

1 comment:

Len said...

Příjemná kombinace :), mám stejné šortky a baví mě také ;) Užijte si dovolenou!