6.3.11

my parrot's feathers

(Jumper made by my mum, H&M leggins, shirts remade from old pants, Reserved colar, Jeffrey Campbell boots, vintage bag)

Jaro vítáme barvami. A chcete důkaz, že Lita jsou opravdu pohodlné? Včera jsem v nich celý den běhala po obchodech, když jsme se s Jirkou snažili vybrat správnou matraci. Věřte mi, dost náročný úkol!
Přeji krásný zbytek víkendu!

I welcome spring with colors. Do you want proof of comfort of Lita boots? I spent in them whole day running from shop to shop and trying to choose right mattress. I can tell you, it's very difficult task.
Have a great rest of weekend!

13 comments:

Katka said...

JC topanocky dokonale, kde si kupila?

Moly said...

ja vim, ze to zni divne, ale verim, ze jsou pohodlne, protoze tak vypadaji.... minimalne v nich urcite na prazske dlazbe necitis kazdou kostku a nezapadnes do kazde spary... uprimne - kdybych nemela nohu 41 asi uz je davno mam!!!! :o)

Any said...

Katka: Mám je ze Solestruck.com

Moly: A proč myslíš, že by na tvé noze vypadaly divně? Pravda, já mám nohu malou, ale stejně nemyslím, že by to musel být problém... A máš výhodu, že velké velikosti nemívají vyprodané :-)

Stephanie Pabian said...

Ty boty jsou skvělé... já si snad takové budu muset dopřát taky! Krásný blog. S.

Katie said...

krásně barevné fotky!

Any said...

Díky Vám všem!

suzinqa *girl with the black arm* said...

tie litas su super... ja som vcera v skrini objavila jedni pekne stare JC boty a vobec som netusila ze su to JC :)

Luciana said...

Parádní svetr! Barvičky jsou super =)

stanči said...

och superská si!

Ejvi ✮ said...

Miluju ty boty!! V týhle barvě se mi líběj nejvíc :)

Kristina said...

Ta kabelka je nádherná!

Zuz said...

tie topánky sú och ! ja by som sa na nich zabila, ale vyzerajú krásne.

Martina Golightly said...

Ty boty miluju:) Jen mi trochu nesedí k těm černým legínám, trochu tě to "rozkrajuje" :))