1.2.11

MONKEY BUSSINES

(Zara blazer and pants, C&A monkey t-shirt (old), Queens Wardrobe boots, Nabadu earrings)

Jak to dopadne když jste znechucení svým šatníkem? Skončíte s opičkovým tričkem ze střední školy na romantické večeři ve dvou. Určitě už bych si dnes tohle tričko nezvala dohromady s džínami s teniskami, ale černá barva a blazer ho dostávájí na jiný level, alespoň pro mě.
Pořád jsem plně zaměstnaná školou a už mě to otravuje.

What happend if you're disgusted of all your clothes? You ended up wearing monkey t-shirt from high shool on romantic dinner. Of course I wouldn't wear it with jeans and sneakers. But match with blazer gets this tee to another level, at least for me.
Still busy with school, annoying...

10 comments:

Unknown said...

příjemná změna, vypadá to dobře:)

Katka said...

Paci sa mi ta kombinacia neskombinovatelneho ;) takze u mna moze byt ;)

Tereza said...

Poznatky z jiné části Brna - jak to dopadne, když si koupíte novou skříň? Všechno oblečení vám načichne dřevotřískou...romantické večeře se u nás nekonají od té doby, co se s Vítkem neromanticky věčně míjíme:-)

Any said...

Pixie, Katka: díky holky!

Terka: Vážně načichlo? Mám pocit, že kvalita Ikea výrobků se rapidně snižuje! Na ty večeře budu reagovat až osobně, páč na blog se ta reakce moc nehodí :-D

xyz said...

Gorgeous blazer!

czech foreigner said...

paradoxně se mi líbí vše kromě trička :D ale to bude tím, že jsem nikdy na takový styl triček nebyla :) jinak černa ti sekne! a svých šatníkem jsem znechucená pořád!

Nika Chic said...

Ta fotka je super, minulej tejden jsem se učila udělat tři koťátka na jednu fotku, ale dvě Any-čky taky nejsou k zahození :))

Anonymous said...

Jůů, opičky jsou bomba :-) Super nakombinované. Tohle se Ti,Any, moc povedlo :-) Joo, romantickou večeři ve dvou pořádám každý večer několik let se stejným přítelem...hmm.., takže vlastně romantika,je co? :-D :-D Pet.

Unknown said...

mne sa pacia tie boty :)

Any said...

Czech foreigner: Taková trička nejsou ani můj styl, ale občas mě prostě baví vzít si něco jiného, neobvyklého, vtipného.

Pet: Každá večer? Tak to máte můj obdiv :-)

Díky moc všem!