20.11.10

FACTORY FASHION MARKET

Dnes jsem společně s Terkou, Marky a mým mužem zavítala na brněnský trh nezávislé módy Factory Fashion Market.
Today I went, together with Terka and Marky and my boyfriend, to Brno´s fashion fair Factory Fashion Market.

Zkušenost to byla jistě zajímavá, jak už název naznačuje jednalo se hlavně o módu alternativní, rozhodně neurčenou pro šedé myši. Musím říct, že většina prezentovaných věcí nebyla můj šálek kávy, na mě povětšinou moc divočina. Často se mi některý kousek na první pohled líbil ale po bližším prozkoumání jsem narazila na potisk nebo našitý detail, který daný model (pro mě) zkazil. Na druhé straně pár věcí bych si vybrala a s prázdnou jsem také neodcházela, potěšila jsem se roztomilou broží chameleona. Chvíli jsem uvažovala i nad nějakou kabelkou (viz fotky), ale nepřišla jsem na to s čím ze svého šatníku bych ji nosila.

Tito plyšáci mě naprosto dostali, škoda vyšší ceny, jinak by jeden šel se mnou domů.

Factory Fashion Market, který probíhá na Kounicově 22 (Stadión), máte možnost navštívit ještě zítra. Další "díl" trhu s nezávislou módou se uskuteční 18. - 20. února 2011. Určitě dopuručuju návštěvu, minimálně je to úplně něco jiného než uvidíte v H&M a podobných obchodech.

4 comments:

Anonymous said...

wow paradny blog a mas tu super fotky.

Jit said...

A co jsi si tam koupila pěkného?

Alice Lee said...

jj, copak sis koupila?? :D

Kristina said...

Ty náhrdelníky s panenkama jsou krásné a pak ty plesové kabelky...nádherné...asi v únoru zavítám do Brna :)