5.10.10

THE NEW STUFFS

I'm not a big fan of showing clothes only itself, but I'm sick now and weather is horrible, so I can't tell when I will be able to take some outfit photos. So, some of new things:
1. F&F jumper
2. hummingbirds earrings from Flamingopark came yesterday (together with pants, show you soon)
3. Remington hair iron - I must say it definitely makes my hair look better
4. Asus laptop. I love how quick it works!

Nejsem velký přívrženec předvádění oblečení jen tak, ale jsem nemocná a venku je příšerné počasí, takže nedokážu odhadnout, kdy budu schopná vyfotit nějaké outfitové fotky. Takže dnes pár nových věciček:
1. F&F svetr. Nakupovat oblečení v Tescu by mě normálně nenapadlo, ale viděla jsem ten svetr vyfocený v nějakém časopise a moc se mi líbil. Ostatně poslední dobou jsou modely od F&F v magazínech k vidění docela často a nejsou to špatné věci, na druhou stranu se cenově už nijak neliší třeba od HM
2. kolibříkové naušnice z Flamingopark mi přišly včera (spolu s kalhotami, snad je ukážu brzo)
3. žehlička na vlasy Remington - nikdy jsem na tyhle věci moc nevěřila, ale na radu kadeřnice jsem si ji pořídila a musím říct, že s její pomocí vypadá můj účes o moc líp
4. notebook Asus - jsem nadšená jak rychle funguje

2 comments:

K said...

... sveter + náušnice ... !! olala !!

Foly D. Sante said...

samozrejme naušnice naj naj (teda, až po tom notebooku:))