30.3.09

Black and white



Ahoj! Tak jsem se konečně dostala k focení… Slibuji, že se trochu polepším a začnu zase psát častěji :-) Skočily na mě nějaké viry, tak jsem dnes zůstala doma a předstírám studium. Obávám se ale, že zítra se budu muset ve škole ukázat. Nejvíc mě ale štve, že slibované jaro stále nikde. Jediný den, kdy bylo hezky (sobota) jsem musela zůstat doma, protože mi nebylo dobře a od té doby jen prší. Dnes jsem se aspoň šla na chvíli projít na hřbitov :-)

Černá a bílá – no co k tomu dodat, věčná klasika. A ostatně černá se hodí do mé, stále poněkud pochmurné, nálady. Čepici jsem si zapůjčila od sestry, mám sice podobnou, ale tahle je lepší. Ostatně, my si půjčujeme dost věcí. Výhodné.

Mějte se krásně a uvidíme se brzy! :-)


Hi! So, I finally was able to take some pictures of me… I promise I’ll get better and start to write more often again :-) I caught a cold, so I have stayed at home today and pretending that I’m studying. But I’m afraid, I will have to go to school tomorrow. But, what makes me most upset is the weather. Spring still hasn’t came. The only one sunny day was Saturday and I had to stay at home, because I felt sick. And since that it still has been raining. At least, I went for a walk to the cemetery today :-)

Black and white – what say more about it, classics for ever. And it fits to my, still depressed, mood. I borrowed hat from my sister, I have similar one, but the sister’s one is better. We borrow a lot of things to each other. It’s advantageous.

So, take care and see you soon! :-)


Wearing: kalhoty Zara, tričko H&M, košile Sisley, čepice H&M, boty Humanic, korále a náramek vintage, pásek Esprit / trousers Zara, shirt and hat H&M, sark Sisley, shoes Humanic, jewellery vintage, belt Esprit



2 comments:

marie said...

tahleta černobílá kombinace je moc hezká! a to počasí je opravdu šílený, ale už by se mělo oteplit, tak snad se dočkáme :)

Markét a Tereza said...

V tomhle ti to vážně hrozně sluší!